Thursday 5 November 2009

AbaNDa SHAKE on "FDR" WebPortal

The Ukrainian music company "FDR" have highlighted AbaNDa SHAKE's presentation of the song "Money" on their site in the Interviews section. Special thanks to our friends Roman Kalmuk and Vadim Karpyak!

AbaNDa SHAKE про гроші, пісні і незалежних музикантів

18:28 05 Листопада 2009

Від ФДР Радіоцентру: Вадим Карп'як
Від виконавця: Наталі Далі
Дата інтерв'ю: 15/10/2009
Розшифрування інтерв'ю: Анна Віче

АбаНДа Шейк звучить як ім’я співачки, але це ж група?

Вважати мене лише співачкою — це не коректно, бо я, перш за все, є автор і креативний продюсер проекту, я пишу музику і лірику до своїх пісень, розробляю і виконую весь artwork, усі візуальні концепти, включно з відео. Але є ще і мій партнер Дімітріс Кріст, з яким ми маємо власну студію, він саунд-продюсер, композитор і мульти-інструменталіст. Дімітріс робить аранжування, міксінг, мастеринг — словом, усе до отримання кінцевого музичного продукту.

Що для тебе гроші, що ти вирішила про них заспівати?

В мене нема машини, хутряної шуби і мені не потрібні ці речі. Коли в мене є “зайві” гроші, я витрачаю їх на те, щоб реалізовувати інші мрії, бо після себе я прагну залишити не якісь прикраси у сейфі або накопичені гроші на рахунку у банку, а свою творчість, свій внесок у культуру: мою музику, мої пісні, відеокліпи. Такі цілі потребують того, щоб я постійно вчилася, доводила майстерність до нових рівнів, не тільки у креативних, а також у технічних аспектах. На це і витрачаються гроші — на оволодіння знаннями і речами, необхідними для творчості та підтримання аудіо і відеостудії на необхідному рівні. Якщо коротко, гроші — це засіб, а не ціль.

Ну а як виникла ідея заспівати про Money?

Спонтанно. Вона родилася під час дороги вулицею. Перші замальовки я записую на диктофон, потім я їх доробляю, а коли настає пора, то ми беремося за справжню роботу над піснею. Чому гроші? Взагалі, для незалежного музиканта, як ми, не підписаного мейджоровим рекор-лейблами, наявність чи відсутність грошей, на жаль, є вирішальним фактором, від якого залежить, чи буде твоя музика колись почута у великою кількістю людей. Тому ця пісня трохи філософська і сумна, а також іронічна, бо гроші — це, з одного боку свобода, блиск і безпечність, але вони також заставляють служити їм.

Ви її презентували щойно кілька тижнів тому. Але ж створена була пісня раніше…

Так, весь альбом був записаний ще у 2005 році, але виданий тільки зараз, і поки ще лише у цифровому форматі в інтернеті. З цього альбому у ефірі були тільки дві пісні: Shake і Cat, а взагалі там 10 оригінальних треків і чотири ремікси. Тому Money формально є третім синґлом. Ми не випускали цей трек у світ, бо чекали, коли відбудеться реліз. На жаль, ми три роки сподівались на цю подію від рекординга, з яким у нас був підписаний відповідний контракт, але вони не виконали своїх обов'язків, і ми були вимушені продовжувати свій шлях, як і завжди, самостійно, шукаючи можливості видання альбому незалежним чином. Що і зробили зараз, розмістивши його в онлайнових магазинах Amazon, iTunes.


AbaNDa SHAKE on "FDR"


**

Natali Dali: Наталья Даль (Natalya Dal) > AbaILa DRIVE > AbaNDa SHAKE = Наталья Антонова (Natalia Antonova) - 26 Jan 1972, Nikolayev, Ukraine (USSR)

Dimitris Krist = Дмитрий Ильяшенко (Dmitriy Ilyashenko, Dmytro Iliashenko) - 1 Sep 1961, Nikolayev, Ukraine (USSR)

No comments: