Tuesday 20 September 2011

Quotes by Me: 39 Eng-Ukr-Rus (from my conversations with friends, fans and strangers)

39. ~The people who hate me - they rob themselves, because they could enrich themselves so much more with my love... I'm not sorry about the idiots who fail to understand this - they deserve the ignorance of not knowing how wonderful it could be if they loved me instead of hating. ♥ © Natali Dali

www.facebook.com/dinalit
www.facebook.com/a.miss.on.a.mission



39. ~Люди, які ненавидять мене, вони грабують самих себе, тому що вони могли б збагатити себе настільки більше з моєю любов'ю... Я не шкодую про ідіотів, у яких не виходить це зрозуміти - вони заслуговують невігластва незнання того, як чудово все могло б бути, люби вони мене замість ненависті. ♥ © Наталі Далі

39. ~Люди, которые ненавидят меня, они грабят самих себя, потому что они могли бы обогатить себя настолько больше с моей любовью... Я не сожалею об идиотах, у которых не получается это понять - они заслуживают невежества незнания того, как чудесно всё могло бы быть, люби они меня вместо ненависти. ♥ © Натали Дали

**

Natali Dali = projects: 1A KamaNDa ( 1:iNDigoDigNity ) = AbaNDa SHAKE = AbaNDa DRIVE = AbaILa DRIVE = Наталья Даль (Natalya Dal) = Natali Dali - A MISS oN A MISSioN = origin: Наталья Антонова (Natalia Antonova) - 26 Jan 1972, Nikolayev, Ukraine (USSR)

No comments: