Saturday 3 May 2014

Quotes by Me - 333

333. ~I am a humam being, I have the right to speak, to share my experience, the way I think and feel. You don't have to listen. You don't have to follow. You don't have to believe in what I say. I merely say it for a soulmate of mine. And you just can be one. ♥ © Natali Dali

www.facebook.com/dinalit
www.facebook.com/a.miss.on.a.mission



333. ~Я человеческое существо, у меня есть право говорить, делиться своим опытом, как я думаю и чувствую. Тебе не обязательно слушать. Тебе не обязательно следовать за мной. Тебе не обязательно верить, во что я говорю. Я просто говорю это для моей родственной души. А ты просто можешь быть ею. ♥ © Натали Дали

333. ~Я людська істота, в мене є право говорити, ділитися своїм досвідом, як я думаю та почуваю. Тобі не обов'язково слухати. Тобі не обов'язково слідувати за мною. Тобі не обов'язково вірити у те, що я говорю. Я просто говорю це для моеї спорідненої душі. І ти просто можеш бути нею. ♥ © Наталі Далі

**

Natali Dali = 1A KamaNDa ( 1:iNDigoDigNity ) > AbaNDa SHAKE > AbaILa DRIVE > Наталья Даль (Natalya Dal) = Natali Dali - A MISS oN A MISSioN = Наталья Антонова (Natalia Antonova) - 26 Jan 1972, Nikolayev, Ukraine (USSR)

No comments: